ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
L'Astralpool CN Sabadell disputarà la final de la Copa del Rei
Esports
L'equip de Sabadell disputarà la seva vuitena final després de superar avui el CN Terrassa (8-9)
- El temps de la setmana: temperatures primaverals
Publicat el
05 de febrer de 2022 a
les 15:13
Actualitzat el
05 de febrer de 2022 a les
16:18
L'Astralpool Club Natació Sabadell disputarà, demà diumenge a Can Llong (14 h),i davant el totpoderós Atlètic Barceloneta, la seva vuitena final de la Copa del Rei. L'equip de Quim Colet ha superat el CN Terrassa per un ajustat 8 a 9.
Res s'ha assemblat al partit de quarts de final, on els sabadellencs van mostrar-se molt sòlids i efectius en atac. Avui, però, la història ha estat molt diferent. Els de Dídac Cobacho han teixit una teranyina defensiva, liderats per Pepe Motos, que ha generat un curtcircuit a l'atac sabadellenc. Víctor Flores, Víctor Alegre i Alberto Barroso han servit per ensenyar les cartes d'un Terrassa que no venia a Can Llong ha donat el braç a tòrcer. L'aparició de Bernat Sanahuja, amb tres de les quatre dianes de l'Astralpool en el primer quart, ha permès agafar el primer avantatge del partit al final de vuit minuts molt igualats.
En el segon període, la temperatura ha pujat a Can Llong i el derbi s'ha escalfat: Ricard Alarcón i Kosta Averka han vist la vermella i el partit ha entrat en un nou escenari. La sensible baixa a la boia dels terrassencs ha minvat el joc ofensiu dels de Dídac Cobacho, mentre Sergi Cabanas i Lalo López-Escribano ho han aprofitat per situar el 3 a 6. La bona defensa dels de Quim Colet –fins al darrer segon del tercer període el Terrassa no ha transformat cap superioritat–, l'Astralpool ha arribat al descans amb dos gols de renda, després que Oriol Rodríguez situés el 4 a 6.
A la represa, els decibels han baixat a Can Llong i les forces encara s'han igualat més. Dusan Banicevic i Lluc Bertran han estat els encarregats de posar els gols sabadellencs, mentre a l'altra porteria Alberto Barroso i Rubén de Lera mantenien totes les opcions de victòria per al CN Terrassa. Víctor Flores, per protestar, i Fran Valera quedaven expulsats abans del quart i definitiu quart (6-8).
Les sensibles baixes a l'equip de Dídac Cobacho no feien pensar en el final viscut a Can Llong. Els terrassencs han mantingut contra les cordes al semifinalista de l'Euro Cup, arribant a tenir diverses oportunitats per forçar l'empat. Tot i escurçar la diferència fins al 8 a 9, amb les dianes d'Óscar Aguilar i Alberto Barroso, l'Astralpool CN Sabadell n'ha estat el vencedor d'un derbi que ha tingut tots els ingredients.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Glòria Estopà guanya l'Europeu amb la selecció espanyola U18
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"