ARA A PORTADA
-
-
-
Apareixen restes arqueològiques durant la reforma de la plaça de Fidela Renom Aleix Pujadas Carreras
-
"És una oportunitat que fa molt temps que esperem": alegria entre els migrants per la seva regularització Jan Cañadell Puigmartí
-
A Sabadell hi ha l'entorn escolar més contaminat de Catalunya, segons l'estudi d'un grup ecologista Sergi Gonzàlez Reginaldo
Munitis: "Hem recuperat el nostre esperit i no ens podem desviar"
El tècnic destaca el sacrifici de tot l'equip i Sergio Aguza s'adjudica l'autoria del gol segons l'acta de l'àrbitre
- Obituari de Sabadell del 4 d’abril de 2022
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
03 d’abril de 2022 a
les 21:28
Actualitzat el
03 d’abril de 2022 a les
21:33
Pedro Munitis ha tornat a la banqueta després de la seva sanció de dues jornades i ha viscut el partit amb màxima intensitat. Al final estava molt satisfet amb el partit i gran desplegament físic dels seus homes. Aquesta ha estat la seva valoració:
MÀXIMA DIFICULTAT: "Sabíem que seria un rival molt complicat. Encara que hem treballat moltíssim durant la setmana, era difícil contrarestar tot el que proposava l'Albacete. Per alguna cosa és el líder. A la primera part hem tingut dubtes i alguns desajustos. Ens ha costat entrar en la dinàmica del partit i identificar la situació en cada moment. Hem millorat a partir del minut 15 i hem tingut una bona fase. Ells han dominat, però no han creat ocasions. De fet, la més clara ha estat nostra".
MILLORA AMB EL CANVI: "Teníem problemes per la banda dreta amb la diferència física, d'estatura i pes, entre Sergi i Muguruza i per això hem fet el canvi d'Óscar Rubio per Dani Sánchez, qui havia fet una tasca molt sacrificada. Hem millorat en la pressió, hem guanyat seguretat i penso que globalment hem estat millors que l'Albacete a la segona part".
DETALL DECIDEIX: "Aquests partits tan igualats es poden decidir per un detall i així ha passat amb una acció a pilota aturada. Penso que el gol ha estat el premi al nostre joc i la insistència".
GRAN TASCA DEFENSIVA: "L'equip ha recuperat el seu esperit i la faceta defensiva és fonamental. Hem tornat a ser un equip sòlid. Aleix Coch clau? Sabem el que pot aportar l'Aleix a la gespa perquè té un nivell altíssim i fa millor tot el que l'envolta, però penso que seria injust destacar només a un jugador. Per exemple, Kaxe i Aarón, dos jugadors amb talent, s'han sacrificat i han fet una tasca brutal pressionant. També Jacobo o Dani Sánchez. Per guanyar al líder els 22 jugadors de la plantilla han d'estar implicats i compromesos i jugar amb màxima intensitat quan surten".
OBJECTIU IMMEDIAT: "No puc evitar que parleu de play-off (els periodistes), però nosaltres no ens desviarem de l'objectiu del pròxim partit. Ens ha costat tornar al bon camí i no repetirem el mateix error. Quan s'ha parlat d'altres coses ens ha perjudicat. Aquests tres punts són molt importants i ens reforça per pensar ja en el Betis Deportivo".
Notícies recomenades
-
Esports
Pol Molins baixa per primer cop el 3:40 i bat el rècord absolut de Sabadell en els 1.500
-
Esports
Marta Vilanova, subcampiona d'Espanya: "L'expectativa era gaudir i em vaig quedar a 0,05 punts de l'or"
-
Esports
Jornada de comiats a l'OAR Gràcia en l'últim partit a casa de la temporada
-
Esports
El FS Sabadell Femení suma un punt més en la lluita per la permanència
-
Esports
Victòria d'ofici del CE Sabadell davant de l'Hércules a la Nova Creu Alta
-
Esports
El CE Sabadell afronta la primera de les sis finals per lluitar el primer lloc