ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
El CE Sabadell “B” segueix intractable i goleja a l’Horta

- Es reprèn el viatge als camps de refugiats a Algèria

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 16 d’octubre de 2022 a les 15:44
Actualitzat el 17 d’octubre de 2022 a les 20:14
El filial del CE Sabadell manté el lideratge del grup 2 de Primera Catalana després de sumar la tercera golejada de la temporada (0-3), aquesta vegada a un dels camps complicats de la categoria davant l’UA Horta.
Els de Jordi López ja han començat el partit volent ser protagonistes, com sol ser habitual, amb domini de pilota i arribades, especialment amb Bustamante i Vladys molt actius a ambdues bandes. Precisament els dos extrems arlequinats han fabricat el primer de la matinal. Centrada des de la dreta de “Busta” i rematada de l’ucraïnès a boca de canó per avançar al filial abans del quart d’hora de joc.
El pla de partit ha continuat sent el mateix, domini del CE Sabadell “B” davant d’un Horta superat, especialment quan tenia la pilota. Passada la mitja hora de joc, “Piti” Belmonte ha duplicat l’avantatge després d’una bona conducció finalitzada amb un xut creuat des de la frontal de l’àrea. Tal com va passar la setmana passada, en els primers 45 minuts, partit gairebé sentenciat.
A la segona part, davant la impotència local, el partit s’ha començat a travar. Amb moltes interrupcions i faltes, qui encara controlava el joc i no passant excessius problemes era el conjunt arlequinat. Més enllà de passades llargues i pilota parada, l’Horta no ha inquietat un Carles Segura que durant molts trams ha estat un espectador més.
Ha tingut el tercer Vladys amb un xut des de la frontal, però el porter local ha parat ben posicionat. També Bustamante i Jose Enrique han posat a prova la porta rival, aquesta vegada, sense encert. Als darrers minuts amb el conjunt local a la desesperada intentant retallar diferències, Vladys ha sentenciat finalitzant un contraatac ràpid del Centre d’Esports. Els de Jordi López sumen una nova golejada, conten els seus partits per victòries i comencen a espantar a la resta de rivals del grup amb un inici de competició espectacular.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell