ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
L'atleta Sofia Santacreu supera un rècord de fa 31 anys
- Mor un home atropellat quan travessava a peu la B-30 a Cerdanyola
Publicat el 08 de juliol de 2023 a les 19:48
Actualitzat el 08 de juliol de 2023 a les 20:14
L'atleta Sofia Santacreu continua sorprenent. I és que la jove de la Joventut Atlètica Sabadell (JAS) ha batut aquest cap de setmana un rècord de marxa que feia 31 anys que no se superava. En concret és el d'Espanya a la categoria sub-18 en els 5000 metres marxa. Amb un temps de 22:14:91 la del JAS ha rebaixat en 15 segons la històrica marca que fins ara tenia Maria Vasco. Les proves se celebren en el marc del Campionat Europeu d'Atletisme sub-18 que aquests dies se celebra a Las Mestas (Gijón).
Amb aquesta fita Santacreu fa créixer els seus resultats esportius. I és que ja acumula un campionat d'Espanya i Europa sub-18 l'any 2022, dos grans resultats amb meeting en categoria absoluta en 10 kilòmetres, un campionat de Catalunya i subcampionat d'Espanya en categoria sub16 -en la seva segona temporada com a marxadora. El 2023 va ser segona al Campionat d'Espanya en ruta i campiona per equips a l'Europeu sub-20 pel que va ser seleccionada tot i ser sub-18.
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya
-
Esports
Debut amb victòria d'Urri i David Astals amb la selecció catalana davant de Palestina