ARA A PORTADA
El Sabadell vol traduir la millora amb una victòria a Vigo davant un rival en ratxa
- El Sabadell vol traduir la millora amb una victòria a Vigo davant un rival en ratxa
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
27 d’octubre de 2023 a
les 10:30
Actualitzat el
26 d’octubre de 2023 a les
17:42
Punt de partida? El Sabadell necessita convertir les bones sensacions que va oferir contra el Deportivo en una victòria balsàmica aquest dissabte (16 h) a les instal·lacions de Barreiro davant el filial del Celta, un equip que travessa el seu millor moment de la temporada i fins i tot aspira al lideratge aquesta jornada.
Resultats. El tècnic arlequinat Gerard Bofill ha utilitzat aquest concepte diverses vegades en la seva roda de premsa prèvia. "És el moment de traduir la bona feina en els entrenaments i les positives sensacions de l'equip davant el Deportivo en victòries", és el seu missatge. Per aconseguir-ho, demana als seus jugadors una "mentalitat positiva al 100%. Ho hem parlat al vestidor: per guanyar cal actitud, perseverança i veure les coses en el sentit positiu. Creure-hi és fonamental, però per convertir-se en èxit és necessari guanyar".
També ha incidit molt especialment en l'aspecte defensiu. "És molt important no encaixar i ens hem centrat en aquesta faceta". És conscient, però, que al davant tindran l'equip més realitzador del grup: "El Celta Fortuna té jugadors que s'associen bé, són ràpids i verticals. Hem estudiat intensament el rival, sabem els seus punts forts i ho afrontem com un repte".
D'altra banda, ha deixat entreveure que no farà canvis respecte a l'onze que va sortir contra el Deportivo. "Les coses que funcionen no s'han de tocar. Penso que vam fer un bon partit i també necessitem crear una base sòlida". Sobre el nerviosisme que es respira a l'entorn, Gerard Bofill admet que "fins ara, no hem estat a l'altura que s'esperava a inici de la temporada, però aquesta situació de nerviosisme no afavoreix ni els jugadors ni l'estructura. És evident que cal una exigència cada setmana i treballem per obtenir els resultats. Estic segur que arribaran".
A les conegudes baixes d'Amelibia i Raúl Baena s'uneix Fran Callejón, amb molèsties a l'esquena. En contrapartida, Bofill recupera Pablo Monroy després de complir la sanció, però tot apunta que iniciarà el partit des de la banqueta.
Notícies recomenades
-
Esports
Va perdre l’oïda amb dos anys i ara és internacional d’escacs: “Sense recursos no es pot competir”
-
Esports
Torna la Champions per a l'Astralpool CN Sabadell amb un derbi vallesà
-
Esports
Karate i kyokushin internacional de nivell, a Sabadell
-
Esports
El jove sabadellenc que ja és campió d'Europa de jujitsu: "Fa només un any que competeixo"
-
Esports
La castellarenca Gina Torres, campiona estatal sub-20 de marxa
-
Esports
El CE Sabadell guanya el Nàstic en els penals i es classifica per a la final de la Copa Catalunya