ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
Empats de CE Mercantil i CE Sabadell abans del derbi
- Óscar Cano: "Necessitàvem creure'ns que també podem guanyar fora de casa"
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 14 de gener de 2024 a les 12:27
El juvenil del CE Sabadell va empatar en la visita del Racing Zaragoza a Olímpia (1-1). El conjunt d'Albert Milà va gaudir de les millors ocasions durant el partit, però va trobar en el porter Pedro Montañés un autèntic mur. La primera gran oportunitat va ser per a Alya Camara després d'una jugada personal que va truncar el meta aragonès. També Izan Rosena, amb un parell d'arribades clares, i Javi Morcillo amb una rematada des del punt de penal van buscar un gol que va negar l'inspirat Pedro.
I de perdonar, ho van pagar els arlequinats. Al límit del descans, Víctor Fernández va aprofitar una passada llarga que, unida a la malentesa entre defensa i porter, va permetre a l'atacant de Saragossa posar el 0 a 1. Després del pas per vestidors el ritme va frenar molt. Únicament Alya en una centrada que no va poder rematar per ben poc va tenir opció d'igualar. També va fregar el segon el Racing en un contraatac que va salvar Lukas Pagès a boca de canó.
Quan menys sensació de perill generava, però, el conjunt de Milà va trobar el premi. Hugo Pichardo va aprofitar a la perfecció una centrada d'Izan Rosena al primer pal per a igualar l'enfrontament amb mitja hora per davant. El tram final va tenir poques aproximacions als dos costats. Els aragonesos van gaudir de diverses rematades altes i també Oriol Palomino va poder anotar, però es va trobar amb l'enèsima aturada de Pedro. Un punt que manté al Sabadell fora del descens, però una gran oportunitat d'obrir escletxa amb un rival directe desaprofitada.
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya
-
Esports
Debut amb victòria d'Urri i David Astals amb la selecció catalana davant de Palestina