ARA A PORTADA
- Diego Cámara: "La pressió del Sabadell és sortir a guanyar jornada a jornada"
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
12 de setembre de 2024 a
les 16:18
Els quatre punts del Sabadell en l'inici de temporada a Segona Federació s'han fonamentat, bàsicament, en la solidesa defensiva. Cap gol encaixat en 180 minuts. Créixer des de la consistència és un dels arguments del tècnic David Català i, de moment, els seus homes ho estan assimilant a la perfecció.
Un dels artífexs és el central Diego Cámara, que està fent parella amb Alfredo Pedraza a l'eix de la defensa. "El mèrit comença amb el primer davanter i l'equip està treballant molt bé en l'aspecte defensiu. Mantenir la porteria a zero en aquesta categoria és difícil i et pot donar molts punts per assolir els objectius de la temporada. Sabem que hem de fregar l'excel·lència", ha explicat el defensa nascut a Guadalajara.
El Sabadell parteix, òbviament, amb una idea molt clara aquesta temporada: lluitar pel retorn a la Primera Federació. Cámara també ho té clar, però adverteix que "això no s'aconsegueix el mes de setembre sinó el maig. La pressió del Sabadell és sortir a guanyar jornada a jornada. Hem començat bé i cal continuar per aquest camí. S'ha d'entendre que s'ha fet un equip totalment nou i el cos tècnic encara està encaixant peces".
Després del primer triomf davant l'Espanyol B, la tercera jornada ofereix una nova dura batalla fora de casa, a Palma, contra l'Andratx. El central avisa que "serà un rival complicat i ja ho va demostrar la setmana passada al camp del Sant Andreu, on va fregar un bon resultat. Considero que cada partit de visitants serà difícil, com ho va ser el de Torrent".
Els jugadors de David Català són conscients que cada jornada hauran de canviar de xip pel tema dels diferents escenaris. "Penso que això és una de les claus i l'equip sabrà adaptar-se a les circumstàncies de cada partit. La Nova Creu Alta és una cosa i la gespa artificial d'altres camps requerirà una altra cosa. No ens podem refiar ni relaxar en cap moment. Conec els camps de les Illes -ell va jugar dues temporades a la Penya Deportiva Santa Eulàlia- i tots són molt difícils".
El paper de l'afició també pot ser clau en aquesta dura travessia per la Segona Federació. Més de 3.400 espectadors van donar suport al conjunt arlequinat davant l'Espanyol B. "L'afició del Sabadell no em deixa de sorprendre. Van venir a Torrent i diumenge passat, ens va ajudar moltíssim en els moments més complicats per guanyar els tres punts. És un avantatge tenir aquest plus per lluitar sempre al màxim".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La millor esgrima de l'Estat fa parada a Sabadell, però amb més brevetat de la prevista pel temporal
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell masculí debuta a la Champions amb una visita al campió montenegrí
-
Esports
El CE Sabadell ja coneix el seu primer rival a la Copa del Rei
-
Esports
El temporal fa estralls al CN Sabadell i obliga a tancar diversos espais de Can Llong: "La piscina exterior estava verda"
-
Esports
Primera victòria de la temporada del CNS Vòlei, amb remuntada inclosa
-
Esports
Ferran Costa: "Ens ha faltat el gol, però hem fet un partit que ens defineix com a equip"