ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Derrotes d'Escola Pia i CN Sabadell a la tercera jornada de lliga
- Derrotes d'Escola Pia i CN Sabadell a la tercera jornada de lliga
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 01 d’octubre de 2024 a les 16:58
Actualitzat el 01 d’octubre de 2024 a les 17:03
La tercera jornada de la Segona B de futbol sala va ser nefasta per als dos sabadellencs de la categoria. L'Escola Pia va sumar una nova golejada en contra a Can Colapi davant El Pilar (4-11). El CN Sabadell, per la seva banda, va caure en la seva visita al Futsal Mataró (3-1) en la primera ensopegada dels de Jordi Marín.
Els nedadors van viure un inici de partit caòtic. Els maresmencs es van avançar a través Marc Ponce al primer minut de joc, al segon va empatar Raúl Martín i al tercer va tornar l'avantatge local Pol Tolrà. Primers compassos d'autèntica bogeria que van contrastar amb la resta del partit. Juan Casas va posar el 3-1 a l'equador del primer temps i malgrat els intents dels de Jordi Marín de tornar-se a ficar en la lluita pels punts, el marcador no es va moure més.
Primera derrota de la temporada del Club Natació que cau de la zona de play-off i, amb quatre punts, es col·loca vuitè a la taula. La pròxima setmana, els nedadors tornen al pavelló del Nord després dels dos desplaçaments consecutius per rebre el FS Ripollet, rival clàssic a la categoria malgrat acabar d'ascendir.
L'Escola Pia, per la seva banda, no va poder sumar els primers punts de la temporada. De fet, va tornar a quedar-se molt lluny en la lluita pel triomf. El Pilar Valencia, nouvingut a la categoria, va marcar la pauta des del principi i és que igual que la setmana anterior, els visitants van aconseguir una gran renda massa d'hora. Al minut set de partit els valencians ja guanyaven 0-4. Dani Loinaz i Alejandro Martínez van retallar abans del descans (2-5).
A la represa, Carlos Povedano va donar esperances, però els visitants van tornar a colpejar ràpidament. Els últims deu minuts van ser escabrosos. El Pilar va aconseguir fins a sis gols mentre que els escolapis només van anotar un més, obra de Pepe Font, fins al contundent 4-11 final. Els de Pedro Donoso són últims a la classificació amb un impactant -19 de diferència de gols. La pròxima jornada visitaran el Palma Futsal 'B' amb la necessitat de començar a sumar.
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Ricardo García, del Club Billar Monforte, nou campió de Catalunya de Billar a Tres Bandes a Sabadell
-
Esports
Empat agredolç del filial del CE Sabadell davant del Martinenc
-
Esports
El juvenil tanca la primera volta amb derrota
-
Esports
Golejada de líder del CE Sabadell al Rico Pérez
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria