ARA A PORTADA
El Sabadell vol sobreposar-se a les adversitats per superar un rival directe com l'At. Balears
- El Sabadell vol sobreposar-se a les adversitats per superar un rival directe com l'At. Balears
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 19 d’octubre de 2024 a les 12:00
Actualitzat el 19 d’octubre de 2024 a les 10:02
Després d’encaixar la primera derrota de la temporada, el Sabadell afronta dos duels consecutius a la Nova Creu Alta. A priori, una bona oportunitat de refer-se i, potser, recuperar la primera posició de la taula. El primer serà aquest diumenge (12 h) davant un rival directe en la lluita per l'ascens, un At. Baleares que també va baixar el curs passat i vol recuperar la categoria.
Créixer davant les adversitats -sis baixes entre lesions i sancions- és el repte més immediat. David Català perd peces pràcticament intocables en el seu esquema de joc i això pot pesar, però també significa una ocasió per futbolistes que fins ara no han tingut protagonisme com és el cas de Bonaldo, Carlos Pérez o Javi Morcillo.
Sense excuses. Tot i l’allau de baixes que pateix el seu equip aquesta jornada, algunes de gran pes específic, el tècnic David Català confia plenament en la seva plantilla. “Ens limita una mica aquesta situació, però ens hem d’adaptar, com fem sempre, a les circumstàncies i segur que sortirà un onze molt fort i competitiu”, ha explicat.
La recuperació de Pau Fernàndez és una de les bones notícies, però sembla difícil que pugui ser titular per la seva evident falta de ritme. El tècnic convocarà diversos jugadors del filial i subratlla que “haurem d’anar amb compte amb els possibles canvis per mantenir sempre set futbolistes amb fitxa del primer equip sobre la gespa”.
Encara que l’onze gairebé es pot fer sol, manté algun dubte, sobretot en la distribució de la defensa -amb Salguero probablement com a lateral dret i Vargas a l’esquerra- i al mig del camp, on el brasiler Bonaldo apunta a titular. Entre Carlos Pérez, Javi Morcillo i Gonpi pot sortir una plaça i el tàndem Javi Delgado-Miguelete és intocable ara mateix.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria
-
Esports
De torneig familiar a referent del futbol formatiu: els 25 anys de la Pirineus Cup
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"
-
Esports
Josep Lluís Llusià, president del Cercle Sabadellès: "Som un club viu i atractiu, però hem de posar un límit per no baixar la qualitat"