ARA A PORTADA
- Miquel Segalés guanya el primer concurs de relats curts del CE Sabadell
Publicat el
25 d’octubre de 2024 a
les 12:26
El primer concurs de relats curts organitzat pel CE Sabadell va premiar tres socis de l'entitat aquest dijous en un acte a la Biblioteca Vapor Badia. El jurat format per Alberto Edjogo, Jaume Castan, Eli Peñalver i David Caparrós va evaluar gairebé una trentena de relats en una primera edició força satisfactòria per a l'organització.
L'acte va estar conduït pel periodista, Sergi Garcés, i va començar amb la visualització de la campanya de socis d'enguany. Primer, Eli Peñalver va entregar el tercer premi, una bufanda del Centre d'Esports, a Francesc Cutchet pel seu relat "L'Ondina". El representant de l'àrea social, Edu Mesa, va ser l'encarregat de fer entrega del segon premi, dues entrades VIP per a un partit, a Jordi Plans Peñalver pel seu relat "El Barri, el nostre terreny de joc".
El punt àlgid de la jornada va arribar amb el primer premi que es va endur Miquel Segalés, amb el seu relat titulat "Camins Valents". Alberto Edjogo va entregar al guanyador dues entrades per a assistir a un partit del Centre d'Esports a la llotja de l'estadi i viure una experiència 'meet and greet' amb els jugadors de la primera plantilla. Els tres guardonats van poder llegir els seus relats davant la vintena d'assistents a la Biblioteca.
El director general Bruno Batlle va cloure l'acte amb agraïment per l'acollida i participació dels socis arlequinats. A més, Batlle va fer una crida a l'optimisme i a "continuar vivint tardes com la del passat diumenge". D'altra banda, Edu Mesa va valorar el primer concurs com a "una prova pilot que ens servirà per millorar en futures edicions", però es va mostrar molt satisfet per la participació i rebuda de la iniciativa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell