ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
‘Astronomia for dummies’: l’Observatori de Sabadell fa tallers d’iniciació
- La Covid, a la baixa
Publicat el
01 de febrer de 2021 a
les 09:00
Actualitzat el
31 de gener de 2021 a les
11:57
L’Observatori Astronòmic de Sabadell ha preparat per a l’inici d’aquest 2021 un potent calendari d’activitats. L’objectiu, no pas amagat: posar l’astronomia a l’abast de tothom. Una mena d’astronomia for dummies, que inclou tallers, observacions, xerrades, etc.
El primer curs és Iniciació a l’astronomia i té lloc els dimarts del 2 de febrer al 9 de març (durada total de nou hores). També ofereixen un taller infantil de Les constel·lacions (el 20 de febrer, de 18 h a 20 h), per a canalla d’entre 5 i 13 anys. Amb un perfil més especialitzat, l’observatori ofereix el curs Ús telescopi Sabadell (tot i que és exclusiu per a socis) que tindrà lloc els dijous 18 i 25 de febrer (quatre hores).
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Compte enrere per a l’esclat de Sant Jordi a Sabadell
-
Cultura i oci
Rubén Lardín, escriptor: "París és una ciutat on la cultura està a tot arreu, en tot moment"
-
Cultura i oci
La primavera la cultura esvera: tota la programació de teatre, música i dansa
-
Cultura i oci
Des de Charles Chaplin fins a Assumpta Serna, al Cineclub
-
Cultura i oci
Els 40 anys de la discogràfica Picap, a la televisió
-
Cultura i oci
El mural de Jordi Roca al carrer de la República