ARA A PORTADA
'Sunakay', a la conquesta de Madrid

- 'Sunakay', a la conquesta de Madrid
Publicat el 16 de novembre de 2021 a les 18:19
Actualitzat el 16 de novembre de 2021 a les 20:12
L'il·lustrador sabadellenc Xavier Salomó visita Madrid per presentar Sunakay, la seva darrera obra al costat de Meritxell Martí, recentment publicada per Flamboyant.
Els actes que Salomó té previstos a la capital de l'Estat arrenquen aquest dijous a la llibreria Panta Rhei (carrer d'Hernán Cortés), on presentarà i signarà Sunakay. A partir de les 19 h encetarà xerrada amb el periodista Adrián Cordellat, especialista en literatura infantil i juvenil (LIJ), sobre el procés creatiu més ambiciós fins avui.
L'endemà, divendres 19 de novembre, farà una presentació a FNAC Goya (carrer de Goya), a les 18 h. Els assistents es podran emportar una làmina signada per l'autor. Finalment, i adreçat als més petits, dissabte 20 de novembre farà una lectura i taller d'Un sopar de por. L'acte té lloc a la llibreria Cuentos Feliciana (carrer de Sta. Feliciana), des de les 11 h.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci La bossa nova de Mushkaa a l'Observa
-
Cultura i oci El Negre de Banyoles recupera el nom i la dignitat
-
Cultura i oci L’home que podia volar i que es va quedar sense ales
-
Cultura i oci Ismael Serrano s’escuda en l'Orquestra Simfònica del Vallès
-
Cultura i oci Pintura sobre cartrons per reclamar el dret a l’habitatge
-
Cultura i oci L’Òpera Catalunya tanca una temporada de rècord i anuncia Wagner per a la següent