Mireia Llunell i Carles de la Rosa, durant la presentacio al matí / DS[/caption]
Un altre cas, en aquest escènic, és la residència que acollirà a Ca l'Estruch i que després s'estrenarà a la Fira de Tàrrega. Com cada tardor, també s'accollirà la residència dels alumnes de l'Escola d'Òpera, que posteriorment representaran l'obra al Teatre La Faràndula dins la temporada 2022-2023 de la Fundació òpera Catalunya.
Igualment destaca la creació d’Artefacte, un projecte experimental del Grup 9 que inclou la participació de la ciutadania a l'hora d’escollir un esdeveniment d’arts visuals i performance que es realitzarà la darrera setmana de juny. Ho faran, però, en col·laboració amb els museus MACBA i Arts Santa Mònica, així com el teatre Espai Brossa (tots tres ubicats a Barcelona).
Dansa Metropolitana
Una de les novetats més destacades d’enguany és la participació de Sabadell al Festival de Dansa Metropolitana. Per primera vegada, Sabadell formarà part d’aquest esdeveniment, que tindrà lloc durant el mes de març a diferents ciutats de l’àrea metropolitana.
De fet, la nova temporada hivern-primavera del 2022 inclou fins a 49 residències i acolliment de companyies i artistes.