ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Los hermanos Bustos piden su absolución al Tribunal Supremo
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el 29 de maig de 2015 a les 20:05
Actualitzat el 01 de març de 2021 a les 12:58
- Y. Rico -
Los hermanos Manuel y Paco Bustos, el ex diputado socialista Daniel Fernández y la ex alcaldesa de Montcada, María Elena Pérez, han presentado recurso ante el Tribunal Supremo y reclaman su absolución.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya condenó a los hermanos Bustos y al ex diputado socialista a un año y cuatro meses de prisión, 60.000 euros de multa y cuatro años, seis meses y un día de inhabilitación por tráfico de influencias. A la alcaldesa de Montcada la condena la inhabilita para empleo o cargo público en cualquier administración local durante siete años por prevaricación.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions