ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
La Festa Major de la Creu Alta manté la qualitat però nota l’‘efecte pont’
Publicat el 16 de maig de 2016 a les 19:50
Actualitzat el 17 de maig de 2016 a les 17:01
L’allargament d’un dia de la Festa Major de la Creu Alta ha fet que aquest any hagi estat molt tranquil·la sense grans aglomeracions. El públic s’ha repartit més però també s’ha notat l’‘efecte pont’ del dilluns festiu que ha contribuït a minvar l’assistència a algun dels actes.
De tota manera, l’aposta per la qualitat que caracteritza aquesta festa major s’ha mantingut en els més de 100 actes programats. Jordi Torguet, membre de la comissió de la Festa Major, constata aquesta baixada de públic en alguns actes però també reconeix que les activitats noves han funcionat bé, tot i que encara han d’acabar de fer el balanç final.
[gallery ids="51636,51637,51638,51639"]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa