ARA A PORTADA
El PSC demana la retirada dels tubs per donar ombra al Passeig
Publicat el
26 de juny de 2017 a
les 20:21
El portaveu del grup municipal socialista, Josep Ayuso, demana la retirada «d’aquesta andròmina del Passeig» en referència a l’estructura de tubs de bastida muntats per donar ombra durant els mesos d’estiu.
Acompanyat pel també regidor Cristian Sánchez, i pel diputat i primer secretari Pol Gibert, els representants del PSC reclamen que es faci la pèrgola que va dissenyar el pintor Alfons Borrell amb un joc de colors a través d’una estructura de vidres.
També reclamen l’element aquàtic previst a la part nord, prop del Passeig Manresa. Per Ayuso, «tot i que el govern va trobar inadequades aquests propostes, el cert és que al cap de dos any l’única cosa que ha fet és instal·lar aquesta andròmina provisional amb elements que no lliguen ni tenen cap atractiu».
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"