ARA A PORTADA
Guillem Fuster defineix de surrealista la denuncia de la Guàrdia Civil contra ell
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el
22 de novembre de 2017 a
les 19:05
Actualitzat el
05 de març de 2021 a les
10:41
Guillem Fuster ha declarat aquest dimecres matí davant la jutgessa, als Jutjats de Sabadell, per una denúncia feta per la Guàrdia Civil que l’acusa «d’enaltiment del terrorisme». La denuncia respon a la participació de Guillem Fuster -juntament amb altres quatre persones- a l’acte en record de l’independentista Julià Babia, mort ara fa 30 anys en accident, a Castelló de Farfanya (La Noguera).
A la sortida de la declaració, Fuster ha dit que les preguntes que li han fet, «han anat en la direcció de buscar la criminalització de l’acte per vincular-lo amb expressions de violència política» i ha afegit que l’independentista al qual van retre l’homenatge, «no tenia cap mena de vinculació amb Terra Lliure», i ha afegit que Julià Babia «no tenia cap sumari obert».
Guillem Fuster, és un dels quatre membres de l’organització Poble Lliure acusats d’enaltiment del terrorisme arran de la denúncia de la Guàrdia Civil, per aquest acte en memòria de l’independentisme mort d’accident en aquest punt de la comarca de la Noguera.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"