ARA A PORTADA
Aprofiten una bastida per fer grafits a la xemeneia del Vapor Buxeda
L'element està sent rehabilitat per l'Ajuntament
- Mor atropellat un nen d'any i mig de Terrassa
Publicat el
05 d’octubre de 2018 a
les 09:50
Actualitzat el
05 d’octubre de 2018 a les
20:06
La xemeneia del Vapor Buxeda Vell, de titularitat municipal, ha patit una sèrie d'actes vandàlics. Aprofitant la bastida que s'hi havia col·locat per restaurar el monument, uns desconeguts han pintat grafits a la xemeneia. Així ho han pogut comprovar els veïns aquest matí de divendres en passar davant l'edifici, actual seu del Museu de la Indústria Tèxtil Llanera de Sabadell.
Les obres de rehabilitació de la xemeneia de Vapor Buxeda Vell tenen un pressupost de 95.918,25 euros, van començar a finals de setembre, i s'haurien d'acabar en uns tres mesos. Els treballs de restauració tenen com a objectiu garantir l’estabilitat i seguretat de la xemeneia, de 39,83 metres d'alçada i construïda l'any 1906.
https://twitter.com/marcossul/status/1048112991009484800
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"