Després dels incidents d'aquest cap de setmana al barri de Can Deu, els veïns i l’Ajuntament intensificaran el treball conjunt que ja es porta fent, assegura el consistori. Serà en el marc de l’espai d’intervenció comunitària Àgora Nord -una serie de trobades habituals pensades per millorar el clima de convivència al barri i prevenir comportaments incívics.
Ahir al vespre, coincidint amb la reunió habitual de Seguretat i convivència a la Biblioteca del Nord, el regidor d’Acció Social, Gabriel Fernàndez; entitats i associacions del barri, Mossos i Policia Municipal es van reunir amb aquest tema com a un punt més important de l’ordre del dia. “Fa mesos que treballem per revertir aquesta situació, que malauradament no és nova, ja fa anys”, va explicar Fernàndez al D.S., i va afegir que “dissabte es van sobrepassar els límits” amb l’incident.
En el transcurs de la reunió els responsables dels cossos de seguretat van informar els veïns de les darreres accions efectuades al barri per garantir la seguretat i prevenir accions delictives. En aquest àmbit, es va explicar l’avanç en la línia d’investigació contra presumptes delictes de salut pública.
Per la seva part, el president de l’Associació Gitana de Sabadell, Manuel Heredia, reclama que això no serveixi per fomentar l’odi contra els gitanos. Entrevistat ahir pel D.S., Heredia va explicar que “és una pena perquè sempre paguem justos per pecadors”.
“Estem cansats que la gent ens posi a tots al mateix sac”, va criticar Heredia, especialment molest pels comentaris d’aquests dies al carrer i a la manifestació de diumenge de suport als amos del bar. Heredia reivindica que “el que la faci que la pagui, però que no s’atreveixin a la incitació de l’odi perquè això és anticonstitucional”, i s’ofereix a organitzar una resposta democràtica si les acusacions van a més.
ARA A PORTADA
-
-
Sabadell L'esquerra del PSC troba a faltar habitatge públic al pressupost de Sabadell Albert Acín Serra
-
Sabadell A Madrid no, però a Sabadell sí: En Comú i Podem es presentaran junts a les municipals del 2027 Albert Acín Serra
-
Vallès Detingut un menor al Vallès Occidental per la seva presumpta vinculació amb els canals de Blocus Redacció
-
Sabadell La Policia estrena un velocímetre per detectar patinets elèctrics 'trucats' a Sabadell Marta Ordóñez
Veïns i Ajuntament sumen esforços per la convivència a Can Deu
Sabadell
Veïns i Ajuntament sumen esforços davant els incidents recents al barri
- Un dimecres marcat per encara més pluja
Publicat el
09 d’octubre de 2018 a
les 16:32
Actualitzat el
09 d’octubre de 2018 a les
22:01
Notícies recomenades
-
Sabadell
De l'online al carrer: dues marques de joves emprenedores obren a l'antiga botiga de K'prichos
-
Sabadell
FOTOS | La plaça de Catalunya guanyarà color amb una nova jardineria
-
Sabadell
La casa Taulé, de nou en venda set anys després per un preu milionari
-
Sabadell
FOTOS | Ampli desplegament per un incendi a la cuina del restaurant El Rancho de Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Un bomber fora de servei apaga l'incendi d'un autobús amb els extintors d'una rostisseria a Sabadell
-
Sabadell
Obituari de DOLORES GUERRERO AGUILERA - 05/11/2026