ARA A PORTADA
-
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat Marc Segarra Rodríguez
-
-
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó" Marta Ordóñez
-
-
La Panera Solidària d’Atendis corona un número com a gran premiat i reparteix 10 àpats en restaurants Marta Ordóñez
En portada: Patrimoni adquirit, patrimoni oblidat
- Arriba el fred i la pluja
Publicat el 24 d’octubre de 2018 a les 22:17
Actualitzat el 24 d’octubre de 2018 a les 22:18
En l'edició d'aquest dijous i divendres ens centrem en el patrimoni adquirit per l'Ajuntament de Sabadell i n'analitzem els seus usos i projectes.
Així mateix, ens fem ressò de la primera mort a causa d'un accident de trànsit relacionat amb un patinet elèctric, juntament amb el tancament del Museu del Gas, dues notícies que han colpejat la ciutat.
A banda, a Diners comptem amb un bon reflex dels referents empresarials del Vallès i de Sabadell, com és el cas de Carinsa. I atenció al relleu al capdavant del CNS Masculí que t'expliquem a Esports.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
FOTOS | 25 imatges per recordar el 2025 a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Adeu a les cases simètriques de Sol i Padrís