ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
L'Outlet de CIPO bat rècord de vendes

- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
Publicat el 28 d’octubre de 2018 a les 20:20
Actualitzat el 28 d’octubre de 2018 a les 20:21
CIPO ha celebrat aquest cap de setmana el seu ‘Outlet’ per la temporada de tardor-hivern. Com cada temporada, diferents fabricants locals ofereixen roba per vendre en aquest esdeveniment que se celebra al mercat de Sant Joan. La fundació s’emporta un percentatge que serveix per finançar projectes destinats als usuaris de CIPO, la temporada passada va ser una residència, aquesta ha sigut un projecte de neurorehabilitació que està desenvolupant Guttmann.
“És una activitat que està molt consolidada”, explicava Joan Madaula, president de la Fundació CIPO. “És una activitat molt lineal, cada temporada fem entre 500 i 600 vendes, tot i que aquest cap de setmana les hem superat”, explicava el Francesc Tió, president de la Cooperativa CIPO.
El percentatge de la recaudació que s’endú la Fundació CIPO va destinat a projectes socials pels seus usuaris. En aquest cas, serviran per finançar un projecte de neurorahabilitació, que consisteix en un software i unes ‘tablets’ amb els que es podrà fer un seguiment del deteriorament cognitiu dels usuaris.
L’Outlet es fa possible gràcies a la col·laboració de persones voluntàries que aporten diferents recursos com el servei al mercat, la logística o punts d’emmagatzematge. “Aquest projecte seria inviable sense el gran nombre de persones que ens ajuden a fer-lo realitat”, rematava Tió.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell