ARA A PORTADA
Els taxistes desconvoquen les marxes lentes a la Gran Via
Els taxistes mantenen les protestes, però les desplacen a Barcelona
- El temps: Dijous de sol i fred
Publicat el
21 de gener de 2019 a
les 22:50
Actualitzat el
23 de gener de 2019 a les
07:52
La vaga del taxi continua, però sense marxes lentes a la Gran Via. Així ho ha indicat aquest dilluns a la tarda Élite Taxi Sabadell a través de les xarxes socials. Els vaguistes tenien programat fer cada dia a les nou del matí el trajecte de Via Sabadell a Plaça Espanya a baixa velocitat. “Aquest matí hi ha hagut molt de moviment a Barcelona i considerem que és més efectiu estar col·laborant allà”, ha assegurat al D.S. el portaveu d’Élite Taxi Sabadell, Magno Castillo.
Des de l’associació de taxistes indiquen que el desplaçament de les protestes de Sabadell a Barcelona no desconvoca la vaga. Mentre duri, expliquen, a la ciutat només hi haurà serveis mínims del 10 per cent; i els recorreguts que es facin se centraran en persones “amb poca mobilitat”, diu Castillo.
Élite Taxi, que aplega bona part dels conductors professionals de la ciutat, assegura que el seguiment de la vaga és total. Dels 143 taxistes que hi ha a Sabadell, només treballaran el 10 per cent reservat a serveis mínims, que gestionarà Ràdio Taxi Sabadell. Almenys una quarantena van viatjar ahir a Barcelona per participar en la manifestació, cosa que preveuen fer cada dia fins a aconseguir els seus objectius.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?
-
Sabadell
La reforma de la plaça de Mossèn Geis, aturada de nou