ARA A PORTADA
Farrés aposta per deixar el debat nacional de banda i centrar les eleccions en el model de ciutat
- El temps: Cap de setmana assolellat amb algun núvol diumenge
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
08 de febrer de 2019 a
les 14:21
Actualitzat el
27 de març de 2019 a les
09:29
El PSC ha presentat aquest divendres els principals eixos de la seva campanya electoral a l'avinguda de Matadepera, uns comicis que els socialistes entomen amb "ambició i realisme". L'alcaldable del partit, Marta Farrés, ha assegurat que "volem fer un esforç molt gran per parlar de ciutat", tot buscant que el debat nacional no eclipsi la discussió sobre propostes pel municipi.
Segons la candidata, Sabadell porta "quatre anys d'inacció on no hem fet un pas qualitatiu com a ciutat". En la presentació Farrés s'ha acompanyat del diputat sabadellenc i primer secretari del PSC local, Pol Gibert, que ha presentat el PSC com a alternativa al "desgovern, la deixadesa als barris i la manca de projecte de ciutat".
A hores d'ara les principals propostes socialistes passen per la construcció de la Ronda Nord per connectar Sabadell amb Castellar, ampliar el Taulí "per a convertir-lo en un centre sanitari de primer nivell", crear nous espais empresarials al voltant del Ripoll, millorar els polígons i "aprofitar" l'aeroport per a formar i generar nous llocs de treball, a més de traslladar la comissaria de la Policia Municipal al Nord de la ciutat. El PSC també vol construir 500 habitatges de lloguer protegits en quatre anys. Sobre el projecte del govern local de construir-ne 362 fins el 2024, Farrés ha assegurat que si arriba a l'alcaldia "i hi ha coses que es poden aprofitar, les aprofitarem".
Farrés ha assegurat que tot i haver estat quatre anys fora de l'Ajuntament manté el pols de la ciutat, que creu que està "pràcticament igual o bastant més malament que com la vam deixar".
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"