ARA A PORTADA
Farrés aposta per deixar el debat nacional de banda i centrar les eleccions en el model de ciutat
- El temps: Cap de setmana assolellat amb algun núvol diumenge
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 08 de febrer de 2019 a les 14:21
Actualitzat el 27 de març de 2019 a les 09:29
El PSC ha presentat aquest divendres els principals eixos de la seva campanya electoral a l'avinguda de Matadepera, uns comicis que els socialistes entomen amb "ambició i realisme". L'alcaldable del partit, Marta Farrés, ha assegurat que "volem fer un esforç molt gran per parlar de ciutat", tot buscant que el debat nacional no eclipsi la discussió sobre propostes pel municipi.
Segons la candidata, Sabadell porta "quatre anys d'inacció on no hem fet un pas qualitatiu com a ciutat". En la presentació Farrés s'ha acompanyat del diputat sabadellenc i primer secretari del PSC local, Pol Gibert, que ha presentat el PSC com a alternativa al "desgovern, la deixadesa als barris i la manca de projecte de ciutat".
A hores d'ara les principals propostes socialistes passen per la construcció de la Ronda Nord per connectar Sabadell amb Castellar, ampliar el Taulí "per a convertir-lo en un centre sanitari de primer nivell", crear nous espais empresarials al voltant del Ripoll, millorar els polígons i "aprofitar" l'aeroport per a formar i generar nous llocs de treball, a més de traslladar la comissaria de la Policia Municipal al Nord de la ciutat. El PSC també vol construir 500 habitatges de lloguer protegits en quatre anys. Sobre el projecte del govern local de construir-ne 362 fins el 2024, Farrés ha assegurat que si arriba a l'alcaldia "i hi ha coses que es poden aprofitar, les aprofitarem".
Farrés ha assegurat que tot i haver estat quatre anys fora de l'Ajuntament manté el pols de la ciutat, que creu que està "pràcticament igual o bastant més malament que com la vam deixar".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quan puc reservar la meva visita amb l'Ambaixador Reial de Sabadell?
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores