ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
El temps: continua el cel ennuvolat
- El temps: divendres de cel ras
Publicat el 19 de febrer de 2019 a les 20:02
Actualitzat el 06 de març de 2019 a les 21:51
El cel d'aquest dimecres continuarà ennuvolat, fins i tot més que dimarts. Els núvols seran més espesos i gairebé no es veurà el sol fins a la tarda. Amb tot, no es preveu que plogui.
Les temperatures màximes es mantindran en 14-15 graus i les mínimes no superaran els 4 graus. Aquest temps, però, millorarà de cara a dijous, on el sol apareixerà amb més força.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa