ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
Una dona de 72 anys, en estat greu després de ser atropellada per un microbús
- El temps: núvols al matí, serè a la tarda
Publicat el 06 de març de 2019 a les 12:02
Actualitzat el 06 de març de 2019 a les 13:58
Una dona de 72 anys ha quedat ingressada al Taulí en estat greu després de ser atropellada per un microbús quan creuava per un pas de vianants. La Policia Municipal informa que tant la vianant com el vehicle estaven respectant els senyals de trànsit, però es tracta d'un gir a l'esquerra i, aparentment segons la policia, la dona hauria quedat a l'angle mort del retrovisor del vehicle i el conductor no l'hauria vist.
L'accident es va registrar aquest dimarts a les 13:05h a la cruïlla del carrer de la Palma amb el de Tenerife, als Merinals. En les tasques de socórs hi van intervenir dues ambulància del SEM i una unitat de Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell