Els socialistes denuncien que el quadripartit fa actes de campanya fora de termini

Publicat el 04 d’abril de 2019 a les 13:18
Actualitzat el 04 d’abril de 2019 a les 17:29

El primer secretari del PSC de Sabadell, Pol Gibert, afirma que el quadripartit "fa servir l'Ajunament per fer campanya davant la por a perdre les eleccions". Segons els socialistes, en aquests darrers dies s'han convocat reunions amb diferents col·lectius ciutadans amb l'objectiu d'explicar la gestió del Govern i també "el programa electoral d'alguns dels partits que el conformen, cosa que vulnera la normativa electoral".

En un comunicat, s'específica que alguns regidors i regidores convoquen trobades amb veïns, veïnes i col·lectius. En aquests reunions -segons el PSC- es parla del programa electoral de les formacions municipals que concorren a les pròximes eleccions municipals, i que actualment formen part del govern local. Els socialistes recorden que aquest tipus d'accions estan prohibides expressament a l'article 50 de la llei electoral. Pol Gibert afirma que "si detectem que aquesta pràctica continua, demanarem a la Junta Electoral que prengui les mesures oportunes per garantir el compliment de les normes del joc de la campanya electoral".

Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google