El sol no es deixarà veure gens aquest Dijous Sant i molt poc divendres. Els qui vulguin anar de processons Divendres Sant no hauran d'agafar paraigües, però el sol només apareixerà en algun moment comptat. Tot i això, s'espera que les temperatures pugin gradualment durant la resta de la setmana. Dijous tindrem mínimes de 9 o 10 graus, i màximes de 20. Cap al dissabte el termòmetre podria marcar fins a 23 graus de màxima.
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci David Vallés, com un peix molt trempat a dins de l’aigua al Mercat Central Guillem Plans Roca
-
Sabadell Torre-romeu, un agost sense refugis climàtics: un dels barris més aïllats de Sabadell es queda sense espais per combatre la calor Redacció
-
Sabadell Casar-se convenç les parelles de Sabadell: "Tornaria a viure aquell dia cada any de la meva vida" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
- El temps: dilluns de Pasqua ennuvolat
Publicat el
17 d’abril de 2019 a
les 21:29
Actualitzat el
18 d’abril de 2019 a les
11:16
Notícies recomenades
-
Sabadell
El sabadellenc Pol Gibert, nou vicepresident primer de l’Agència Catalana de Turisme
-
Sabadell
Qui farà d'alcalde accidental durant les vacances de Farrés?
-
Sabadell
Nou dispositiu policial a Ca n'Oriac en el marc del pla Kanpai amb tres detinguts, dues entrades i 37 identificats
-
Sabadell
Dos multireincidents amb nombrosos antecedents acaben detinguts en un control rutinari a la plaça d'Espanya
-
Sabadell Troben el jove que havia desaparegut dimecres a Sabadell
-
Sabadell
Antonio Carballo, cap territorial del SEM: "Si no hi ha cap recurs a 10 o 15 minuts per atendre l'activació d'un codi, no tenim problemes a mobilitzar l'helicòpter"