ARA A PORTADA
-
El bar de les Termes que recorda el seu passat com a cinema: "Hi havia anat quan sortia de treballar" León Guerrero
-
-
Lluís Matas (Junts) defensa el pacte de govern amb el PSC i traça el seu full de ruta: "Hem de generar oportunitats" Marta Ordóñez
-
Unes 200 persones paralitzen la Gran Via per protestar contra la fusió de dues escoles a Ripollet Marc Béjar Permanyer
Joan Mena (En Comú Podem) avisa que un pacte PSOE - Cs seria un retrocés per la cultura catalana

- El temps: divendres assolellat sense núvols

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 23 d’abril de 2019 a les 15:40
Actualitzat el 23 d’abril de 2019 a les 16:55
El sabadellenc Joan Mena, número 5 d'En Comú Podem aquestes eleccions generals, demana el vot per la seva formació per evitar un govern de PSOE i Ciutadans. Mena, veí de Torre-romeu, ha estat aquest matí de Sant Jordi al passeig de la Plaça Major, des d'on ha apuntat que "un govern amb el Partit Socialista i Ciutadanos és una de les grans amenaces que tenim".
Per Mena, un pacte així tindria com a contrapartida des de la immersió lingüística a la cultura catalana, perquè "qualsevol proposta de Ciudadanos la fa en contra la llengua i la cultura catalana i pensant en incendiar els carrers de Catalunya". Mena es presenta com a "vot fiable" per aturar aquesta "possibilitat de pacte" i apunta que En Comú Podem vol generar aliances a Espanya per canviar-la i poder transformar Catalunya.
Notícies recomenades
-
Sabadell Un rentaplats provoca un incendi en un domicili de Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Diversos vehicles implicats en un accident de trànsit a l'entrada de Sabadell
-
Sabadell Cristina Lagé (Generalitat), visita la Casa Duran: "Sabadell és una ciutat molt important pel turisme a Catalunya"
-
Sabadell Protecció Civil avisa: el vent pot superar els 70 km/h aquest dijous
-
Sabadell VÍDEO | Graven un cotxe circulant contra direcció a la Gran Via de Sabadell
-
Sabadell Entitats veïnals del sud de Sabadell, en contra dels discursos d’odi