ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Ciuró aposta per "un parc empresarial atractiu, net i ben comunicat" a Can Roqueta

- La final definitiva del CE Sabadell
Publicat el 15 de maig de 2019 a les 14:19
Actualitzat el 15 de maig de 2019 a les 15:11
L'alcaldable de Junts per Sabadell, Lourdes Ciuró, ha desplegat aquest matí les seves propostes electorals dins l'àmbit industrial i empresarial davant membres de l'Associació d'Empresaris de Can Roqueta. Ciuró s'ha centrat, sobretot, en la situació actual dels polígons industrials de la ciutat i en concret ha parlat de Can Roqueta i de la necessitat de promoure aquest espai empresarial, i tenir-ne cura com es fa amb la resta d'espais ciutadans "per nosaltres els polígons d'activitat econòmica han de ser autèntics parcs empresarials". I això implica- segons Ciuró- que ha de ser un espai atractiu i que "ha de ser tractat com qualsevol espai ciutadà, cuidat pel que fa a neteja, d'il·luminació, d'enjardinament i arbrat i també de comunicacions".
En aquest darrer aspecte, Lourdes Ciuró ha recordat que tan sols fa dos mesos que a Can Roqueta l'autobús arriba a tot el polígon i que molts empresaris han hagut de desestimar possibles candidats a treballar a les seves empreses davant la impossibilitat d'aquests d'arribar fins al polígon.
Aquesta situació, diu Ciuró, es pot revertir apostant pels set polígons de què disposa la ciutat, eliminant el semibarraquisme, "si no en tenim cura, no serem capaços d'atreure més empresa i més inversió i potenciar la que ja hi ha". La cap de llista de Junts per Sabadell, ha dit que es comprometria a invertir el 10% de tot el que es recapti en l'àmbit impositiu de totes les empreses dels polígons i destinar-lo com a despesa fixa anual al manteniment d'aquestes àrees industrials.
La creació d'una Agència d'impuls i acompanyament, de caràcter público-privat, és una altra proposta que Ciuró fa per la millora de l'activitat industrial a la ciutat. Aquest organisme estaria al servei dels empresaris i emprenedors per assessorar-los en temes de subvencions provinents de les diferents administracions, també pel que fa a les missions empresarials més adients per captar noves inversions, i també perquè sigui "un espai de trobada, perquè hi ha molts empresaris que no estan associats i volem que formin part d'un òrgan de debat". L'objectiu d'aquesta proposta apunta cap a la dinamització del teixit empresarial i la creació de nous llocs de treball, ha dit Ciuró.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell