ARA A PORTADA
-
"La base de Sabadell és la més important de Catalunya pels mitjans aeris d'emergència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Animals abandonats de nit, a una motxilla o lligats a la protectora de Sabadell: "Ha estat molt descarat" Marta Ordóñez
-
Arthur Bonaldo: "Les sensacions a la pretemporada han estat molt bones. Crec que pot ser un any de consolidació per mi" Marc Segarra Rodríguez
-
-
La façana de l'edifici La Granja ja té instal·lats els suports que la protegiran Aleix Pujadas Carreras
Tres alumnes del Pau Vila triomfen al XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

- El temps: Cel ennuvolat i baixada de temperatures
Publicat el 04 de juny de 2019 a les 21:20
Actualitzat el 05 de juny de 2019 a les 18:50
Roc Hurtado, Roc Mañosa i Isaac Casas, de l'Institut Pau Vila, s'han emportat el primer premi del XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, dins la categoria de 3r i 4t d'ESO. La final del concurs s'ha celebrat aquest dimarts a Barcelona, en un any en què la competició ha assolit un rècord de participació: han aconseguit implicar més de 80.000 participants, 1.009 centres educatius i 3.000 professors.
A la final del certamen es presentaven 49 finalistes de tot Catalunya, que havien de llegir -individualment i col·lectivament- un text per convéncer el jurat. Aquest estava format per l'actriu Sam Gutiérrez; l'actor i presentador Pau Ferran; l'actriu Berta Giraut; el cap del servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics del departament d'Ensenyament, Pere Mayans, i Núria Albesa, editora d'infantil i juvenil a La Galera.
L'institut Pau Vila era l'únic centre sabadellenc entre els finalistes. Hi havia un altre vallesà, però: l'Escola Pia de Terrassa, que no ha aconseguit cap guardó. Els guanyadors a la resta de categories pertanyien a l'Escola Pia Sant Antoni (cicle mitjà de Primària), l'Escola Les Muralles de Montblanc (cicle superior de Primària), l'Escola Ferran de Segarra de Santa Coloma de Gramenet (aula d'acollida de CS de Primària i 1r i 2n d'ESO) i l'institut Sant Llorenç de Morunys (1r i 2n d'ESO).
Notícies recomenades
-
Sabadell La rehabilitació dels 14 blocs afectats d’Arraona-Merinals, a principis de 2026
-
Sabadell Els pisos de Can Llong que mai es van construir, als tribunals
-
Sabadell Detenen un home a Sabadell per estafar més de 15.000 euros fent-se passar pel fill
-
Sabadell Els jutjats de Sabadell amplien plantilla amb un nou funcionari judicial
-
Sabadell Un estiu complicat a la protectora d'animals de Sabadell
-
Sabadell Obre una altra coneguda cadena d'hamburgueses al Centre de Sabadell