ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Paco Aranda (PSC): "O bloqueig o progrés"
- Dissabte amb possibilitats d'algun ruixat
Publicat el 31 d’octubre de 2019 a les 18:49
Actualitzat el 31 d’octubre de 2019 a les 18:56
Tret de sortida a la campanya electoral de les eleccions generals per aconseguir formar govern a Madrid. Els socialistes de Sabadell confien en una nova victòria de Pedro Sánchez en aquesta segona volta i han fet una crida als votants progressistes: "o bloqueig, o progrés", ha ofert el sabadellenc Paco Aranda, número 6 de la llista per Barcelona.
'Ara govern. Ara, Espanya' és l'enunciat dels socialistes per les eleccions del 10 de novembre, un lema que assenyala la "impossibilitat" de formar govern. "Hem demostrat que tenim un govern sòlid i estable i volem seguir en aquesta línia", aposta Aranda.
El diputat ha enumerat les mesures preses pel govern de Sánchez com l'exhumació del cadàver del dictador Francisco Franco, la pujada del salari mínim interprofessional (SMI) i el blindatge de les pensions. "Hem complit promeses", conclou.
https://www.diaridesabadell.com/2019/10/31/arrenca-campanya-mes-curta/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa