ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Crida a la xarxa per trobar el propietari d'aquest anell
- Uns 200 'zombies' sortiran al centre de Sabadell aquest divendres
Publicat el
19 de novembre de 2019 a
les 09:58
Actualitzat el
19 de novembre de 2019 a les
10:03
LaSala Miguel Hernández ha fet una crida a la xarxa per intentar localitzar el propietari d'un anell daurat. Els organitzadors del festival El més petit de tots el van trobar aquest cap de setmana, un cop van recollir els elements utilitzats per l'espectacle L'hora del pati a l'Estruch.
Per aquest motiu, es demana al seu propietari o propietària que es posi en contacte amb l'organització del festival a través d'aquesta adreça de correu electrònic.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud