ARA A PORTADA
El temporal deixa una trentena d'incidències a Sabadell
S'ha actuat per arbres caiguts, mobiliari mogut i altres incidències
- El jugador indonesi David Jacobs, número 2 del món paralímpic, reforç pel Club Natació de tennis taula
Publicat el 21 de gener de 2020 a les 18:52
Actualitzat el 21 de gener de 2020 a les 20:24
El temporal Glòria ha deixat una ciutat ventilada aquest dimarts, amb forts vents que han fet que la pluja hagi estat en moltes estones més horitzontal que vertical. A Sabadell, la Policia Municipal ha hagut d'actuar en una trentena d'incidències.
Concretament, s'ha hagut d'actuar per arbres caiguts a la plaça Sant Roc, el carrer Bujaruelo, el parc d'Odessa o la plaça Rogelio Soto, així com per branques caigudes. També s'ha hagut de retirar elements que s’han despenjat com tendals o persianes, senyals que s'han mogut i contenidors que s'han desplaçat.
A banda, la caiguda d'un cablejat elèctric ha obligat a tallar el carrer Puig Major.
Per aquest dimecres s'espera que el temporal vagi a menys. Concretament, el vent tendirà a bufar intensament encara al matí, amb la previsió que davalli la seva intensitat de cara a la tarda. La pluja, però, estarà ben present, en una jornada on la temperatura tendirà a ser una mica més elevada que aquest dimarts.
https://www.diaridesabadell.com/2020/01/21/fotos-temporal-gloria-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"