ARA A PORTADA
-
-
Sabadell L'esquerra del PSC troba a faltar habitatge públic al pressupost de Sabadell Albert Acín Serra
-
Sabadell A Madrid no, però a Sabadell sí: En Comú i Podem es presentaran junts a les municipals del 2027 Albert Acín Serra
-
Vallès Detingut un menor al Vallès Occidental per la seva presumpta vinculació amb els canals de Blocus Redacció
-
Sabadell La Policia estrena un velocímetre per detectar patinets elèctrics 'trucats' a Sabadell Marta Ordóñez
El coronavirus arriba a Sabadell: primer cas confirmat al Taulí
Sabadell
Un professional del Parc Taulí es va contagiar en un viatge a Milà
- El Sabadell confirma la seva pitjor dinàmica de la temporada (4-2)
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
07 de març de 2020 a
les 16:29
Actualitzat el
08 de març de 2020 a les
00:35
El Parc Taulí ha confirmat aquest dissabte el primer cas de coronavirus a Sabadell.
Es tracta d'un professional del propi centre hospitalari que no és de l'àrea assistencial i que es va contagiar en un viatge a Milà (Itàlia). El positiu es va registrar ahir divendres. A hores d'ara es desconeix el sexe i l'edat de la persona afectada.
Paral·lelament, s'han confinat una vintena de professionals de diferents àmbits per evitar la propagació del virus, i hauran d'estar aïllats durant un període de 14 dies. Tal com a informat el centre hospitalari a través d'un comunicat als treballadors, "ara per ara, pràcticament cap d'ells presenta simptomatologia".
En les darreres hores el Taulí ha intensificat la comunicació amb el personal de la corporació sanitària per informar-lo de la situació i traslladar un missatge de tranquil·litat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
De l'online al carrer: dues marques de joves emprenedores obren a l'antiga botiga de K'prichos
-
Sabadell
FOTOS | La plaça de Catalunya guanyarà color amb una nova jardineria
-
Sabadell
La casa Taulé, de nou en venda set anys després per un preu milionari
-
Sabadell
FOTOS | Ampli desplegament per un incendi a la cuina del restaurant El Rancho de Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Un bomber fora de servei apaga l'incendi d'un autobús amb els extintors d'una rostisseria a Sabadell
-
Sabadell
Obituari de DOLORES GUERRERO AGUILERA - 05/11/2026