ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
El CAP de Ca n'Oriac estarà tancat de 20 h a 24 h
- Més fred per gaudir d'un dissabte a casa
Publicat el
20 de març de 2020 a
les 14:08
Actualitzat el
22 de març de 2020 a les
17:33
El CAP de Ca n'Oriac estarà tancat de 20 h a 24 h des d'avui mateix. L'Ajuntament de Sabadell ha comunicat la mesura i les persones que tinguin una urgència en aquestes hores s'han d'adreçar al CUAP de Sant Fèlix, obert ininterrompudament.
Aquest tancament parcial, amb motiu de la reorganització del sistema sanitari pel coronavirus, se suma al tancament total dels CAPs de Gràcia i de la Concòrdia, a més del consultori local del Poblenou.
El departament explica que esperen poder reobrir aviat el CAP Concòrdia, però mentrestant, els seus pacients s’han de dirigir al CAP de la Creu Alta. Per als veïns de Gràcia, mentre estigui tancat el seu centre mèdic, les visites presencials es faran al centre d’atenció primària dels Merinals. Els usuaris del consultori del Poblenou tenen a la seva disposició el CAP La Serra.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud