ARA A PORTADA
Junts demana agilitzar de nou l'atorgament de llicències municipals
- Cecot demana als ajuntaments Plans Locals per reactivar l'economia
Publicat el
15 d’abril de 2020 a
les 15:49
Actualitzat el
16 d’abril de 2020 a les
10:02
Junts per Sabadell demana a l'Ajuntament reactivar de manera preferent el sistema d'atorgament de llicències municipals. Així ho ha expressat la portaveu del grup municipal, Lourdes Ciuró, en el marc de la Junta de Portaveus, en què demana que els departaments del consistori que s'encarreguen d'aquestes tasques es posin en funcionament de manera preferent.
"Quan es pugui reiniciar l'activitat, la nostra ciutat ja ha de poder tenir el màxim de llicències atorgades per tal d'agilitzar el més ràpid possible la reactivació econòmica", ha expressat Ciuró. La portaveu ha lamentat que precisament aquesta activitat es troba "aturada a conseqüència de la crisi sanitària", motiu pel qual caldrà una empenta quan es pugui tornar a posar en marxa la maquinària.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"