La Tiffany afegeix que amb la cartera hi portava el DNI i la identificació sanitària que li permet entrar a l'hospital sabadellenc, per la qual cosa espera recuperar-la aviat. "És el que em preocupa més, i encara més en aquest moment de pandèmia i d'estat d'alarma", apunta.
La infermera demana que si algú en sap res o l'ha trobat, contacti amb ella a través del seu compte d'Instagram, on li pot enviar un missatge.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
ARA A PORTADA
-
Sabadell Ella a Sabadell i ell a Califòrnia: “Viure una experiència així et fa créixer” Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell El viatge de final de curs que no passa de moda: "No era una opció no anar a Menorca" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell FOTOS | Sabadell canta els cent anys de l'himne que va substituir 'Els Segadors' durant la dictadura franquista Marc Béjar Permanyer
-
-
- El darrer pas del govern català per deixar sortir els nens al carrer
Publicat el
17 d’abril de 2020 a
les 10:53
Actualitzat el
17 d’abril de 2020 a les
11:08
Una infermera de l'UCI del Taulí, la Tiffany, demana ajuda a la ciutadania per recuperar la seva cartera, perduda aquest dimecres al voltant de l'hospital i la Creu Alta. "No tenim temps per res amb tota la feina que tenim a l'hospital", ha explicat al D.S. l'afectada. Ella mateixa ha trucat a la Policia Municipal i als Mossos però de moment ningú ha trobat la seva cartera.
La Tiffany afegeix que amb la cartera hi portava el DNI i la identificació sanitària que li permet entrar a l'hospital sabadellenc, per la qual cosa espera recuperar-la aviat. "És el que em preocupa més, i encara més en aquest moment de pandèmia i d'estat d'alarma", apunta.
La infermera demana que si algú en sap res o l'ha trobat, contacti amb ella a través del seu compte d'Instagram, on li pot enviar un missatge.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
La Tiffany afegeix que amb la cartera hi portava el DNI i la identificació sanitària que li permet entrar a l'hospital sabadellenc, per la qual cosa espera recuperar-la aviat. "És el que em preocupa més, i encara més en aquest moment de pandèmia i d'estat d'alarma", apunta.
La infermera demana que si algú en sap res o l'ha trobat, contacti amb ella a través del seu compte d'Instagram, on li pot enviar un missatge.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Fermín Aparicio, COAC Vallès: "La IA ens ha de treure hores de feina mecàniques i de poc valor"
-
Sabadell
Cuca Santos, nova secretària de Discapacitat i Salut Mental del PP català
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt per un incendi a prop de Can Jonqueres de Sabadell
-
Sabadell Un casal gratuït per a adolescents durant el mes d’agost a Sabadell
-
Sabadell El dispositiu pel pas del Tour de França per Catalunya es gestiona des de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació