ARA A PORTADA
Detingut un home a Galícia per no retornar un cotxe llogat a Sabadell
- El darrer pas del govern català per deixar sortir els nens al carrer
Publicat el
18 d’abril de 2020 a
les 10:38
Actualitzat el
18 d’abril de 2020 a les
22:30
La Guàrdia Civil ha detingut un home veí de Vilariño, en Sandiás, Galícia, identificat comJ.M.C.S., de 66 anys, quan circulava per l'autovia A-52 com a presumpte autor d'un delicte d'apropiació indeguda després llogar un vehicle en un concessionari de Sabadell i no tornar-lo en el termini establert.
Els fets que van motivar la detenció van tenir lloc a mig matí de divendres quan els agents van establir un ampli control per impedir els desplaçaments injustificats a causa de la situació d'alarma. J.M.C.S. es dirigia cap a Sandiás i, segons avança La Región, va acreditar els motius del desplaçament.
Però els agents, un cop analitzada la documentació i la del vehicle, van comprovar que sobre ell pesava una denúncia davant la Guàrdia Civil catalana per suposadament haver-se apoderat de l'automòbil, no lliurar-lo en el concessionari, tramiti que ja hauria d'haver realitzat fa diverses setmanes.
El conductor va ser traslladat a calabós de Xinzo, on esperava a la tarda d'ahir a prestar declaració al jutjat.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener