ARA A PORTADA
La pluja deixa 300 clients de Sabadell sense llum
- Els nens podran sortir finalment diumenge durant una hora
Publicat el
22 d’abril de 2020 a
les 13:36
Actualitzat el
22 d’abril de 2020 a les
14:03
La pluja de les darreres hores va provocar una avaria elèctrica que va deixar sense llum uns 300 clients de la zona sud de Sabadell. Endesa es va fer càrrec de l'actuació d'emergència, que va comportar canvis en la tensió durant diverses hores fins que no es va poder estabilitzar el sistema.
L'anomalia es va registrar a les 17.23 h de dimarts en un centre de transformació del carrer Campoamor. Una brigada de la companyia es va desplaçar fins el lloc, on va haver de canviar els elements de maniobra que havien quedat malmesos per la filtració d'aigua per poder canviar els fusibles i poder reconnectar les línies.
La reconnexió dels usuaris a la xarxa es va donar per acabada a les 21.20 h, i tot i això en el procés es van donar fluctuacions del fluid elèctric a les llars.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Les K-Pop es coronen com a reines de la mona 2026 a Sabadell
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?