ARA A PORTADA
-
Sentmenat Un mes de l'incendi de Sentmenat: "El primer que sorprèn és el silenci. No hi ha ocells, no hi ha bestioles..." Manel Camps
-
Sabadell Sopars a la fresca al sud de Sabadell: "Hem descobert autèntiques estrelles Michelin" Marta Ordóñez
-
Diari de Sabadell Sabadell despunta als Premis a l'excel·lència del batxillerat que atorga la Generalitat Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Segona vida per a les cases angleses de Sabadell: se n'han construït més de cent en cinc anys Albert Acín Serra
-
Cultura i oci Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal León Guerrero
- Menys temps per a llicències majors i per al pagament a proveïdors
Publicat el
10 de maig de 2020 a
les 17:26
Actualitzat el
10 de maig de 2020 a les
21:04
Encara que plourà durant la nit de diumenge, aquest dilluns a Sabadell ens llevarem amb el cel més destapat de núvols i sense que caiguin gotes. Hi haurà treva de ruixats. Cap al migdia, sí que ens visitaran bandes de núvols.
La temperatura mínima serà lleugerament més baixa que la de diumenge: voltarà els 12 ºC. Per la seva banda, la màxima serà entre lleugerament i moderadament més alta, rondant els 22 ºC.
Cap al final del dia, el cel es destaparà una altra vegada.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Dos arbres caiguts obliguen a tallar un tram de la carretera de Caldes de Sabadell
-
Sabadell
Reforcen la xarxa elèctrica del Poblenou de Sabadell
-
Sabadell
Gabriel Fernández exigeix explicacions a l'Ajuntament per la vaga d’hores extres dels metges al Parc Taulí
-
Sabadell
Nou aparcament a la ronda de Collsalarca amb una cinquantena de places al costat del Pavelló del Nord
-
Sabadell
Xavier Cañas, director de l'Institut d'Investigació i Innovació del Taulí: "Hem aconseguit un primer finançament per al projecte de la Nau Bosser"
-
Sabadell
FOTOS | La protectora d'animals, a les portes d’un agost complicat