Cel serè o poc ennuvolat, amb algun estrat fins a mig matí a punts de l'oest de la depressió Central. A partir del migdia creixeran algunes nuvolades al Pirineu i Prepirineu i alguns núvols d'evolució al prelitoral. A partir del vespre es podran formar alguns intervals de núvols baixos a la Costa Brava.
ARA A PORTADA
-
-
S'albiren canvis al Mercat Central: una parada vol créixer i el restaurant busca pretendents Aleix Pujadas Carreras
-
-
És viable un front independentista de Sabadell per a les eleccions municipals del 2027? Albert Acín Serra
-
La processionària del pi, un perill silenciós: "Als gossos els pot provocar un xoc anafilàctic mortal" Jan Cañadell Puigmartí
Calor de preestiu
- Calor de preestiu
Publicat el
26 de maig de 2020 a
les 20:43
Aquest dimecres segueix la temperatura intensa a Sabadell. La mínima es mourà entre 14 i 19 ºC, mentre que la màxima oscil·larà entre 23 i 28 ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quatre detinguts en un dispositiu policial a l’estació de Sabadell Centre
-
Sabadell
Reclamen assegurar els ajuts a la rehabilitació després dels fons Next Generation
-
Sabadell
El carnestoltes a la Planada, segell de barri: "Hi ha llista d’espera per entrar-hi!”
-
Sabadell
Detingut un home com a responsable de la crema de diversos contenidors a Sabadell
-
Sabadell
Veïns del nord de Sabadell: “El tren ens connecta més a la resta de la ciutat, tots hem guanyat”
-
Sabadell
Món educatiu, representants institucionals, entitats socials i professionals de cuina bufen les 10 espelmes del Recooperem