ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Treva meteorològica

- Segueix caient el termòmetre
Publicat el 13 de juliol de 2020 a les 15:48
Aquest dimarts tindrem una lleugera treva meteorològica. D'entrada, el termòmetre recularà, i no es preveu que hi hagi pluja.
D'entrada, la temperatura mínima baixarà entre lleugerament i moderadament, i és mourà entre els 13 i 18 ºC. La màxima serà semblant o lleugerament més baixa, i oscil·larà entre els 24 i 29 ºC.
Pel que fa al cel, a partir de migdia s'esperen alguns xàfecs a punts de muntanya, sobretot del terç nord. Seran d'intensitat entre feble i moderada, localment acompanyats de tempesta i no es descarta de calamarsa o pedra. S'acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants. Tot i això, és possible que localment siguin d'intensitat forta i abundants a la zona avisada. A l'àmbit de Sabadell d'entrada no s'espera aigua.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell