Cel serè o poc ennuvolat en general, tot i que amb intervals de núvols baixos al litoral i a punts del prelitoral fins a mig matí i de nou al final del dia, sobretot a l'extrem nord de matinada. Independentment, es formaran alguns núvols d'evolució diürna a punts de muntanya al centre del dia i núvols baixos a la Val d'Aran a partir de la tarda.
ARA A PORTADA
Temperatura amunt en el dissabte de No Festa Major
- Sabadell destinarà 150.000 euros per reformar la Gran Via i l’àmbit del Ripoll
Publicat el
04 de setembre de 2020 a
les 17:40
Si fos Festa Major, aquest dissabte seria un dia digne de celebració. La temperatura mínima oscil·larà entre 17 i 22 ºC, mentre que la màxima s'enfilarà fins els 28 i 33 ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"