ARA A PORTADA
Pluja i temperatures una mica més baixes a Sabadell
- L'Agència de l'Habitatge podrà llogar pisos de Sabadell per allotjar-hi famílies vulnerables
Publicat el 24 de novembre de 2020 a les 16:47
Actualitzat el 24 de novembre de 2020 a les 18:01
Arriben dos dies de pluja a Sabadell, dimecres i dijous. Deixem enrere les estones de sol dels últims dies.
La pluja arribarà durant la nit. Al llarg del matí, en principi, el cel estarà molt grisós, però no tindrem precipitacions. L'aigua arribarà a la tarda, cap a les 16 h. A intervals, es prolongarà fins a la nit.
El sol gairebé no es deixarà veure durant el dia. El cel estarà tapat, sobretot, durant el migdia.
La temperatura descendirà lleument. Durant el matí, oscil·larà dels 8 ºC als 14 ºC. El moment més càlid del dia, amb 16 ºC, serà de 13 h a 15 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"