ARA A PORTADA
Ganivetada mortal a Can Gambús

- Un divendres menys ennuvolat i amb temperatures semblants
Publicat el 08 de desembre de 2020 a les 10:43
Actualitzat el 09 de desembre de 2020 a les 23:26
Els Mossos d'Esquadra han detingut el presumpte autor d'una ganivetada mortal al carrer Poble Bubi, situat entre Merinals i Can Gambús. És un veí de Sabadell, de 51 anys i nacionalitat espanyola. La víctima té 37 anys, és de nacionalitat peruana i veí de Mollet del Vallès. Els fets van passar a les 23 h de dilluns.
Algú va alertar el Servei d'Emergències Mèdiques d'una baralla al lloc dels fets. Quan una dotació del Servei d'Emergències Mèdiques hi va acudir, no haurien pogut fer res per salvar la vida de la víctima.
https://www.diaridesabadell.com/2020/12/09/apunyalament-can-gambus/
La col·laboració ciutadana ha estat fonamental per detenir el presumpte autor de l’apunyalament. Segons fonts coneixedores dels fets, la víctima acabava d'aparcar el cotxe a l'aparcament de sorra que hi ha al carrer.
Diverses dotacions policials van estar buscant proves dels fets pels carrers on es va produir l'agressió mortal, al voltant de la mitjanit. El detingut passarà durant els propers dies a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell Cada cop més donants d'òrgans a Sabadell
-
Sabadell ERC reclama un servei propi de TUS per al Raval d'Amàlia
-
Sabadell Els cartells a les obres de l'antic Museu del Gas, en castellà
-
Sabadell Junts alerta de la manca d’informació sobre les dues taxes de residus
-
Sabadell Desallotgen una ocupació conflictiva a Sabadell
-
Sabadell Un grup de veïns reté un lladre després de robar el forn Valero de Via Alexandra