ARA A PORTADA
-
L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Ferran Costa: "Tinc la seguretat que tots els jugadors es deixaran l'ànima al camp, això és el que em fa sentir més orgullós" Marc Segarra Rodríguez
La setmana comença amb núvols, però sense pluja

- Álvaro Vázquez està molt a prop i també apareix el nom de Leo Ramírez (exCornellà)
Publicat el 10 de gener de 2021 a les 17:00
Actualitzat el 10 de gener de 2021 a les 16:56
Aquest dilluns tornaran a haver-hi núvols a Sabadell després d'un cap de setmana amb el cel molt tapat. Així i tot, no s'espera que plogui ni tampoc que nevi.
La temperatura mínima i màxima serà entre lleugerament i moderadament més baixa a la ciutat. Pel que fa als valors mínims, oscil·laran entre els -2 i els 3 ºC, mentre que els valors màxims rondaran els 5 i els 10 ºC.
Fins a mig matí el cel estarà entre mig i molt ennuvolat. A partir de llavors el cel tendirà a quedar poc ennuvolat, però mai acabarem de veure el sol netament. No hi ha previsions de precipitacions.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile