Des de l'Ajuntament, assenyalen que les activitats que es desenvolupin a l'espai públic, en qualsevol cas, hauran de respectar les mesures de seguretat per a la salut vigents i han de preservar la convivència del lloc on es desenvolupin. Per sol·licitar un espai caldrà adreçar-se ala Regidoriad’Esports.
ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
L'Ajuntament convida les entitats esportives a utilitzar l'espai públic
- Antídot contra negacionistes
Publicat el 08 de febrer de 2021 a les 17:34
Actualitzat el 09 de febrer de 2021 a les 08:18
Amb les darreres restriccions de la Generalitat, es poden desenvolupar activitats als equipaments esportius tancats amb un 30% d'aforament. I, paral·lelament, a les instal·lacions a l'aire lliure, amb un 50%. Però, si ho necessiten, entitats i clubs podran sol·licitar l'ús d'espai públic per a fer esport. Així ho ha anunciat l'Ajuntament, que també obra la proposta a gimnasos, centres esportius i escoles de dansa.
https://www.diaridesabadell.com/2021/02/08/terrasses-calcada-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten"
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"