ARA A PORTADA
-
-
La contaminació a Sabadell va caure l’any 2025, abans de l'activació de la zona de baixes emissions Albert Acín Serra
-
-
Montserrat Termes, economista: "Davant dels desastres naturals, és més barat prevenir que curar" Jan Cañadell Puigmartí
-
Canvis en el cens de l'amiant de Sabadell: on s'ha actuat els últims anys i quins reptes queden? Redacció
Diumenge mig ennuvolat però amb altes temperatures
- Diumenge mig ennuvolat però amb altes temperatures
Publicat el
29 de maig de 2021 a
les 16:00
Actualitzat el
29 de maig de 2021 a les
12:45
Aquest diumenge el cel de Sabadell estarà mig ennuvolat al llarg del dia, però les temperatures seran altes, pràcticament estivals.
La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més alta, mentre que la màxima serà moderadament més baixa respecte ahir. Pel que fa als valors mínims, oscil·laran entre els 11 i els 16 ºC. Quant als valors màxims, rondaran entre els 24 i els 29 ºC.
Cel entre mig i molt ennuvolat amb creixement de nuvolades, a partir de migdia. Independentment, al final del dia es formaran alguns núvols baixos. Així mateix, podria caure alguna gota vora les 16 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell
ERC Sabadell renova l'executiva amb Laia Girós com a presidenta
-
Sabadell
FOTOS | Nadal etern als carrers
-
Sabadell
Els Iaioflautes de Sabadell denuncien la despesa armamentística prevista per l'estat
-
Sabadell
El corredor verd entre Can Feu i el Centre encara les primeres obres
-
Sabadell
Marta Farrés respon Jordi Ballart: "A diferència d'altres alcaldes que primer disparen..."
-
Sabadell
La construcció d'habitatges a Sabadell frena el 2025 després d'anys de creixement