No us puc felicitar perquè esteu ocupant uns pisos que justament estàvem en procés de comprar des de l'ajuntament, amb recursos públics, per poder-los posar a la Mesa d'Emergència. https://t.co/1c78Kt3XDu
— Eloi Cortés Serra (@eloicortes) June 12, 2021
ARA A PORTADA
L'Ajuntament assegura que estava en negociacions per comprar el bloc de pisos ocupat per la PAH ahir

- Passat i present industrial es troben a Gràcia a la nova seu de Suministradora del Vallés
Publicat el 12 de juny de 2021 a les 15:52
Actualitzat el 13 de juny de 2021 a les 10:12
L'Ajuntament de Sabadell assegura que estava negociant per comprar el bloc sencer d'habitatges que va ocupar ahir la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) en el número 87 del carrer Calderón, al Centre de la ciutat. Des de l'executiu municipal asseguren que havien iniciat el procés per comprar els pisos amb diners públics, a través del dret de tanteig i retracte. L'objectiu era destinar en aquest bloc de pisos les famílies que han demanat un habitatge a la Mesa d'Emergència.
El regidor d'Habitatge de Sabadell, Eloi Cortés, ha mostrat la seva desaprovació amb l'acció de la PAH i, fins i tot, ahir va parlar amb algun activista per explicar-li que estaven negociant la compra de l'immoble, conegut com a Bloc Masachs. A través de Twitter també ha mostrat la seva disconformitat amb l'ocupació, que podria complicar la compra de l'habitatge per part de l'Ajuntament.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Els correfocs clouen la Festa Major de Ca n'Oriac
-
Sabadell Homenatges, escuma i colors a Can Rull
-
Sabadell Els Merinals homenatgen Miguel García, referent associatiu i esportiu del barri, amb un torneig veïnal
-
Sabadell La Taula Sabadellenca per la Llengua reuneix entitats i veus diverses per defensar l’ús del català
-
Sabadell Els 'gossos potencialment perillosos' surten al carrer per trencar l’estigma
-
Sabadell FOTOS | Punt final a la selectivitat 2025: abraçades, moments de mem i vaixells a Menorca