ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Laia Silvestre, nova portaveu del Jovent Republicà de Sabadell
- Prop de 2.000 abonats, sense aigua per una interrupció en el servei
Publicat el 08 de setembre de 2021 a les 19:52
Actualitzat el 09 de setembre de 2021 a les 11:08
Laia Silvestre serà la portaveu de Jovent Republicà de Sabadell, després que ho hagi escollit la militància en el Congrés Local, aquest dilluns, 6 de setembre. La fins ara secretaria de coordinació de la permanent és estudiant de Ciència Política i Gestió pública (UAB) i de Filologia catalana (UOC).
Pau Monedero serà secretari d’organització; Alba Torras, secretaria de finances; Quim Belmonte, secretari de coordinació i cohesió; Harrison Parpillon, secretari de comunicació; Júlia Ojeda, secretària de feminismes; Joan Gatell, secretari d’activisme; i Gerard Pola, de formació.
La nova portaveu, Laia Silvestre, va destacar la importància de generar campanyes municipals, reforçar la cohesió i la formació i fer la secció local més forta. Harrison Parpillon com a portaveu sortint va agrair la feina feta a la militància en el darrer any, i va valorar positivament campanyes com la dels E-Sports la qual acabà amb una moció presentada en ple a través de la regidora del Jovent Republicà, Glòria Llobet.
També va assistir al congrés Gabriel Fernandez, portaveu d’ERC a l’Ajuntament de Sabadell i cap de l’oposició. Va exposar la importància del treball conjunt entre ERC i el Jovent Republicà, destacant el paper de Glòria Llobet com a regidora i el Jovent Republicà com a estructurador i defensor dels interessos del jovent a la ciutat. També va posar com a objectiu la victòria republicana l’any 2023 al consistori.
Santi Valls, president d’Esquerra Republicana de Sabadell, va presentar la cloenda de l'acta i va elogiar la feina feta en el darrer any i ha remarcat la importància de la formació. Finalment, Mercè Espasa portaveu de les joventuts al Vallès Occidental, va emfatitzar en el rol que juga el jovent Sabadell a la comarca.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa